Polityka jakości

WĘGLOKOKS KRAJ SERWIS Sp. z o. o.

WĘGLOKOKS  KRAJ  SERWIS  Sp.  z  o.o.  chce  być  znaną  i  poszukiwaną  firmą na  rynku  oferującą  usługi   o  poziomie  jakości  oczekiwanym  oraz  akceptowanym  przez Klientów. Jesteśmy spółką zorientowaną na klienta i ukierunkowaną  na osiągnięcie pełnego zadowolenia naszych klientów spełniając ich potrzeby i oczekiwania przez:

  1. Zapewnienie  wysokiej  jakości  oferowanych  usług  i  produktów.
  2. Wysoką  kulturę  spółki.
  3. Rosnącą  odpowiedzialność  każdego  z  nas.
  4. Bardzo  dobre  wyniki  finansowe.

Cel  ten  osiągamy  poprzez:

  1. Wdrożenie ,   utrzymanie   i   doskonalenie    skuteczności   funkcjonowania  Systemu Zarządzania  Jakości.
  2. Dbałość  o  strategicznych  klientów  poprzez  poznawanie  ich  potrzeb.
  3. Rozszerzanie  zakresu  oferowanych  usług  zgodnie  z  oczekiwaniami  Klientów.
  4. Nakłady  finansowe  na  inwestycje.
  5. Prowadzenie  działań  gruntujących  i  umacniających  pozycję  firmy  na  rynku.
  6. Dbanie  o   porządek    i   estetykę   w   miejscu   pracy    oraz    dążenie   do   życzliwej i  kulturalnej  współpracy.
  7. Stosowanie  środków  i  urządzeń  bezpiecznych  i  przyjaznych  dla  środowiska.
  8. Zapewnienie  właściwego  doboru  kadr  i  warunków  dla  stałego  ich  rozwoju.
  9. Poprawa    efektywności    i    skuteczności    działania    we    wszystkich    komórkach organizacyjnych  spółki.
  10. Stałe  zwiększanie  efektywności  audytów  wewnętrznych.

Zadowolenie Klientów, Pracowników oraz dobra sytuacja finansowo-ekonomiczna spółki będą podstawowymi miernikami naszego sukcesu.

WĘGLOKOKS KRAJ SERWIS SP. Z O.O.
UL. GEN. ZIĘTKA 13
41-940 PIEKARY ŚLĄSKIE

REGON: 242846614
NIP: 498-02-61-756
KRS: 0000409137

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij